Барселона вийде на Ель Класіко у формі з логотипом гурту Coldplay

Барселона — Хетафе. Фото — Getty Images

Барселона оголосила про нову акцію в рамках співпраці зі своїм титульним спонсором, платформою Spotify. Як і рік тому, вона буде присвячена найближчому Ель Класіко. На поєдинок проти Реала 26 жовтня гравці каталонського клубу вийдуть в унікальних футболках із логотипом гурту Coldplay.

Нагадаємо, у жовтні минулого року було організовано аналогічний захід – тоді у колаборації з футбольним клубом виступив легендарний рок-гурт The Rolling Stones. Акцію було присвячено виходу довгоочікуваного альбому «Hackney Diamonds», першого за 18 років для знаменитого англійського колективу.

Цього разу причина така ж. Coldplay – найпопулярніший британський гурт всіх часів на Spotify – на початку жовтня випустив свій десятий альбом під назвою “Moon Music”, що вже прославився такими синглами як “feelslikeimfallinginlove” та “WE PRAY”.

Акція поширюється як на чоловічу, так і жіночу команду Блауграна, яка 2 листопада зіграє проти Ейбара в таких же футболках лімітованої серії з логотипом Coldplay.

Релізи ексклюзивної форми надійдуть у продаж у п’ятницю, 18 жовтня. У клубних магазинах (а також на сайті) буде доступний відповідний мерч – зокрема, толстовки та шарфи, в оформленні яких будуть використані графічні образи альбому «Moon Music», а також “корпоративні елементи ФК Барселона та Spotify”.

Ця акція має благодійний характер. Виручку від продажу цих колекцій буде пожертвовано на спільний проєкт Агентства ООН у справах біженців (UNHCR/ACNUR) та Фонду ФК Барселона.

Знамените протистояння Реал Мадрид – Барселона відбудеться наступної суботи, 26 жовтня, в рамках 11-го туру іспанської Прімери. На даний момент каталонська команда очолює турнірну таблицю чемпіонату з 24 очками. Реал – другий із відставанням у три пункти.