Дедишин: Не хочу, щоб MEGOGO сприймало ситуацію, в якій опинилися клуби, ніби то їм «впало з неба щастя»

Игорь Дедышин, Рух

За словами Ігоря Дедишина, позиція Руха полягає в тому, щоб показувати матчі УПЛ безплатно на всіх доступних платформах у перший рік існування УПЛ-ТБ.

Читайте також: Дедишин: Мені видається, що зараз відбувається технічне, повзуче захоплення проекту УПЛ-ТБ на користь MEGOGO

«Я проти того, щоб включати будь-який геоблокінг і будь-які обмеження, якщо ми говоримо, що перший рік ми доносимо максимальну інформацію про наш продукт, що ми хочемо, щоб його дивилися мільйони, а з тих мільйонів через рік, умовно кажучи, сотні тисяч перейшли на платні OTT-сервіси, і ми, як УПЛ-ТБ та клуби, почали заробляти», – відзначив менеджер.

«Ми, ніби, дивимося вперед, ми зараз у 21-му столітті, і хочемо бути сучасною лігою, яка працює за сучасними канонами, вимогами і стандартами, а методика та сама залишилася з 90-х – початку 2000-х. Це мені неприємно. Я проти договірняків. Я не проти, щоб хтось заробляв. Якщо не будуть заробляти наші партнери – не заробимо й ми. Ми за те, щоб наші партнери ставали багатшими – бо тоді вони будуть робити багатшими й нас”.

“Ми за вільний ринок, де всі його учасники працюють на умовах гострої конкуренції, якщо говорити в тому числі й про OTT-сервіси. Ми – прихильники вільного конкурентного ринку. Тому матчі мають обов’язково транслюватися на ютуб-каналі УПЛ-ТБ. Це актив ліги. А MEGOGO має своїх приватних власників. Тільки в таких умовах буде зростати і наш продукт, і компанії, які працюють на цьому ринку. Це буде найкраще і для клубів, і для вболівальників. Тільки цей принцип допоможе нам стати успішними, а не коли хтось отримає, ще й безкоштовно, монополію на такий ресурс, як чемпіонат УПЛ».

Читайте також: Дедишин: Полісся і Шахтар в питанні телепулу за п’ять днів тричі перевзулися в польоті

Це ж не продукт MEGOGO, це продукт, який належить клубам. Так би правильно було, логічно?  Хай вони про це заявлять публічно, хай запросять інших учасників ринку. Якщо вони позиціонують себе драйвером цього процесу – хай зроблять так, щоб усі учасники ринку сіли за стіл. Хай усі сидять за круглим столом і думають над тим, як зробити цей продукт максимально привабливим, таким, що максимально продається, і на яких умовах це буде відбуватися через рік.

Тобто, скільки буде коштувати і як буде відбуватися підписка – по системі «Pay TV» чи по системі «Pay-Per-View». Це ж різні системи, і нам ніхто не пояснює, буде так чи так, хто на яких системах працює. Якщо, наприклад, той же XSPORT запустить свою OTT-платформу – чому вони не можуть бути учасником цього процесу? Чому їм не віддати зараз права на тих самих умовах, на яких ми віддаємо їх MEGOGO? XSPORT теж має на сьогодні 6 мільйонів абонентів Т2 – це ж загальнодоступний ресурс? Я не проти XSPORT в принципі, навіть якщо це пов’язані з одним клубом чи особою”.

“Мова про те, що ми, як Ліга, генеруємо контент, і вони не впливають на редакційну політику нашого продукту. Вони просто цей продукт транслюють і дистрибутують. Це для нас було принципове питання, щоб жоден клуб чи стороння структура в інтересах якогось клубу, не мали впливу на редакційну політику, а редакційною політикою займалися компетентні люди під дахом УПЛ-ТБ.

Тому я не проти MEGOGO. Просто я не хочу, щоб MEGOGO сприймало ситуацію, в якій опинилися клуби, ніби то їм «впало з неба щастя». Клуби на колінах, грошей нема, бідося страшна, продукт нікчемний, продукт знівельований. Ви розумієте, в яких умовах ми зараз створюємо УПЛ ТБ і як на це все дивлять інші акули ринку?”.

Телепул УПЛ підтримали 13 із 16 клубів. Динамо, СК Дніпро-1 та Зоря мають чинні контракти з холдингом «1+1 media».

Минулого сезону медіа-партнером УПЛ була Setanta Sports. Відмовилися виконувати умови угоди п’ять клубів – Рух, Металіст, Динамо, Зоря та Дніпро-1. У квітні Setanta Sports заявила про припинення дії угоди із УПЛ.

Сезон УПЛ 2023/24 розпочнеться 28 липня двома матчами: Оболонь – Колос та Верес – Полісся (поєдинок пройде у Житомирі). За інформацією Sport Arena, з ймовірністю у 99% першість розпочнеться за порожніх трибун.